top of page

היכן מתחיל היופי והטיפוח?

ביטחון עצמי הוא חלק בלתי נפרד מאיתנו. כולנו רוצות להיות בעלות ביטחון עצמי, אבל לצערי רק מעטות מחלקנו באמת חשות ביטחון שכזה. אני מאמינה שביטחון עצמי מתחיל בדרך בה מה אנו חשות כלפי עצמנו. אם אנחנו נראות טוב, ומרגישות טוב, והדגש הוא לא על יופי חיצוני אלא על מה שאנחנו מקרינות מתוך עצמנו, הביטחון העצמי שלנו גדל, קל לנו יותר לעמוד על דעתנו ומהר מאוד נמצא שהתוצאות הטובות לא מאחרות להגיע והשמים הם הגבול. בכל אחת מאיתנו יש משהו, את ה”משהו” הזה שצריך לגלות ולהדגיש. ברגע שמצאנו את מה שאני מדברת עליו אנו שלוות יותר, בטוחות יותר וזוהרות יותר.


תפיסות של יופי הן דבר משתנה, מה שאי אפשר להגיד על תחושה של יופי. ברגעים בהם אנו מרגישות מטופחות ובמיטבנו כל אחת בדרכה, אנו מאושרות יותר. מאמצעים טבעיים או ביתיים להזנה של העור, דרך טיפוח שמגיע מבפנים, ועד לחידושים מבריקים בתחום הביוטי


עולם הטיפוח והאסתטיקה התקדם בצורה משמעותית לאורך השנים, אם בעבר טיפולי האסתטיקה כללו רק טיפול בשיער שעל הפנים כמו סידר גבות או איפור, הרי שהיום עולם הטיפוח והאסתטיקה התקדם בצורה משמעותית כל כך וכולל מגוון אפשרויות עצום עבור יופי ואסתטיקה המאפשרים לכל אחת להיראות יפה ומטופחת, יופי וטיפוח הוא עולם שמורכב מכל כך הרבה כיוונים, נושאים, דעות אישיות וידע!


יצאתי לסקר לכם השבוע ב״Laline״ קצת מתוך מגוון קולקציות ומוצרי הטיפוח שלהם:


קולקציית ה- Botanical Boost היא סדרת טיפוח חדשה ומתקדמת שמשפרת את השגרה שלך עם היתרונות העוצמתיים המצויים בטבע, המבוססת על ורדים מאזור פרובנס ופרח הלוטוס המסייעים בהרגעה והתחדשות עור הפנים.


הכירו את שיאה וקוקוי - סדרה עשירה וייחודית של מוצרי טיפוח לעור הפנים, שמוכיחה שכל מה שאנחנו צריכים נמצא בטבע, מבוסס בחמאת שיאה ושמן אגוזי קוקוי.


ממש חשוב לי לתת לכם טיפים לרכישת המוצרים המדוייקים! יצאתי ל״ללין״ לנסות ולהמליץ לכן בנוסף על מוצרי טיפוח הגוף, ומצאתי שלושה ניחוחות סופר טובים (לפחות עבורי)! אסביר בקצרה על עניין סוגי הניחוחות, יש אנשים שמתחברים לסוג של ניחוח מסויים ובהתאם לכך לכל אחת יש את הניחוח שמתאים לה, אני אישית מתחברת לניחוחות עדינים ופרשיים, פחות דומיננטים.


הניחוח הראשון שהתחברתי אליו: "Ocean" -


הניחוח השני שהתחברתי אליו: "Frozen Pear" -



הניחוח האחרון שאני בשימוש קבוע איתו: "Violet Amber" -


Comments


About Page

Hi, thanks for stopping by!

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.

Let the posts
come to you.

Thanks for submitting!

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Pinterest
bottom of page