top of page

המשמעות של אופנה בחיי

מערכת לבוש עבורי היא שפה, היא כלי שבאמצעותו אנו מקבלים את הרושם הראשוני כשאנחנו פוגשים בן אדם לראשונה. כאשר אנו מתלבשים בבוקר ״האני הפנימי״ שלנו ״מכתיב״ איך היום שלנו יראה, האם הוא יהיה שמח, קצת עצוב אולי חגיגי או סתם יום רגיל.


אני ״כרטיס הביקור״ של עצמי, כאשר הדבר הראשון שאני פוגשת לראשונה בן אדם, אני פוגשת את הצורה החיצונית שלו. ישנם אנשים שלא רואים זאת ולעיתים גם לא מבינים שאופנה היא הרבה הרבה מעבר למותגים, לתצוגות אופנה ובעיקר ״רק בגדים״. מצב הרוח שלי משפיע מאוד על הלבוש שלי, משם אני מתחילה להרגיש איך הכל זז אצלי לאט לאט ואני יוצרת את מי שאני באותו יום.


אופנה, סטיילינג ומה שבניהם הם אומנות לכל דבר בעיניי, כאשר אני עושה סטיילינג, אני לגמרי רואה את זה כזכות, לא רק בגלל שזאת העבודה שלי אלה העובדה שמישהי בחרה בי להלביש אותה, במילים אחרות, היא סומכת עליי שאלביש ואשדרג אותה בעיני אחרים וקודם כל בשביל עצמה.


אני כל כך מאושרת לעשות את מה שאני עושה, זוהי זכות עבורי לעסוק בתחום שאני הכי אוהבת ושיש לו משמעות מאוד מאוד גדולה בחיי❤️





Comments


About Page

Hi, thanks for stopping by!

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.

Let the posts
come to you.

Thanks for submitting!

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Pinterest
bottom of page