top of page

סידור ארון


תמונה מתוך עמוד האינסטגרם של - The Home Edit


 

כמה פעמים יצא לך לקום בבוקר, לגשת אל הארון ולהתחיל להתבלבל ולהתייאש?
סביר להניח שלא מעט! הסיבה לכך היא שלרובנו הארון לא באמת מסודר כפי שהוא צריך.
סידור הארון שלנו לא מסתכם בקיפול נכון ומדוייק, כמובן שזה חלק הכרחי אבל לא העיקר.
ישנם שלבים לסידור ארון בכדי שהארון שלנו יהיה מסודר, הכל נגלה לעין, ולפי סדרי העדיפויות האישיות של כל אחד ואחת מאיתנו.
 

שלבי הסידור והארגון:
1. פינוי הארון
שלב ראשון, הוציאי את כל הבגדים מהארון. אם הארון שלך מבולגן ואת רוצה לסדר אותו, את לא יכולה להימנע מלהוציא הכל מהארון. הרי אי אפשר לקפל ולסדר את כל הבגדים שזרוקים בארון כשהם בתוכו. אם את רוצה ארון מסודר באמת את חייבת קודם כל להוציא ממנו את כל הבגדים. מטרת השלב היא להוציא את כל מה שלא נראה לעין ולמיין את הביגוד לפי מידוף ומחלקות: ג'ינסים, שמלות, חצאיות וכו׳…

2. מיון הבגדים
לאחר הוצאת כל הבגדים מהארון, מייני אותם לפי קטגוריות. כלומר, חלקי את כל הביגוד שלך לכמה ערמות, לפי סוג הבגד: מכנסיים, ג’ינסים, חולצות, חצאיות, שמלות, עליוניות וסוודרים וכו׳.
3. מדידת הבגדים
תמדדי כל בגד שלא לבשת לאחרונה, לפני שאת מחזירה אותו לארון. בשלב הזה לדעתי את יכולה לוותר על מדידת הבגדים שאת לובשת באופן קבוע בזמן האחרון. אבל את הבגדים שהרבה זמן לא לבשת כדאי שתמדדי. אין סיבה להמשיך להחזיק בארון חולצות מלפני עשור שכבר מזמן לא עולות עלייך. גם אם אובססיבית לבגד הזה, כל עוד את לא לבשת אותו בשנה האחרונה הוא בעצם סתם תופס לך מקום בארון.
אז על איזה בגדים אפשר לוותר? בגדים שכבר לא יושבים עלייך טוב, כבר לא עולים עלייך, או כאלה שלא מוצאים חן בעיניך יותר או שיצאו לגמרי מהאופנה. כל בגד שאת כבר לא מתכוונת ללבוש יותר, לא צריך להמשיך “לשכב” בארון שלך.

4. ניקוי הארון
לפני שאת מחזירה את הבגדים שהחלטת להשאיר לתוך הארון קודם כל תנקי אותו. עד שאת מוציאה את כל הבגדים מהארון, חשוב שגם תשקיעי עוד כמה דקות על ניקוי יסודי של ארון הבגדים. (מה שאנחנו לא נוהגות לעשות לעיתים קרובות, כי הבגדים תמיד בארון). זה יעזור לך להסיר את האבק שהצטבר בפינות של הארון, ויתרום לתחושה אוורירית וסטרילית יותר בתוך ארון הבגדים.
אל תשכחי גם לנגב ולייבש את הארון לפני שאת מחזירה את הבגדים. זה חשוב במיוחד, וזאת שכן בגדים שהונחו בתוך מדפי ארון רטובים הם בעלי סיכוי גבוה יותר להוביל להתפתחות עובש.

5. קיפול הבגדים בחזרה
אחרי שהחלטת איזה בגדים את משאירה בארון ואחרי שניקית את הארון, החזירי את הבגדים בחזרה לארון מקופלים בצורה מדוייקת ונכונה.

 

קיפול ארון הבגדים
איך לארגן ארון בגדים ב-5 שלבים:
1. החליטי איזה מדף יהיה לג’ינסים ארוכים וקצרים, איזה יהיה לחולצות קצרות, לפיג’מות, למכנסיים ולטייצים וכו’.
2. קפלי את כל הג'ינסים והכניסי אותם למדף המתאים. ג’ינסים מומלץ לקפל כך שהחלק האחורי של ה”ישבן” יהיה כלפי חוץ בסיום הקיפול. כך הג’ינס יראה טוב יותר ופחות מקומט כשתוציאי אותו מהארון.
3. תקפלי את כל החולצות, והכניסי אותן למדף המתאים בארון. שימי לב, חולצות רצוי לסדר בארון לפי צבע. כלומר ערימת כל החולצות הכחולות (הירוקות, טורקיז וכו’), האדומות (הורודות והסגולות), הצהובות (והחומות והכתומות), הלבנות (והשמנת), השחורות (והאפורות). כך אם את מחפשת חולצה שחורה או אדומה תוכלי למצוא אותה הרבה יותר בקלות. דרך אחרת היא לסדר לפי סוג החולצה: למשל חולצות וי פשוטות, חולצות ממותגות, חולצות המתאימות לערב ולאירועים וכו’. כך תוכלי למצוא בקלות חולצות ליום-יום או חולצות חגיגיות ליציאה.
4. תסיימי לקפל את שאר הבגדים, כמו טייצים, מכנסיים ופיג’מות. והכניסי גם אותם לארון למדפים המתאימים. שימי לב שכאשר את מכניסה בגדים לארון, כדאי שעדיין תוכלי לראות את כולם, ולגשת לכל בגד בקלות. הקיפול יצטרך להיות בצורה נכונה ומדוייקת בעיקר וזאת כדי שתוכלי לבחור ולהוציא בגד מהארון, בלי שתצטרכי להפיל את כל ערמות הבגדים שנמצאות על אותו מדף. חשוב שתקפידי על זה, כי זה יאפשר לך לשמור על הסדר שעשית בארון.
5. תליית שמלות וג’קטים וסידור ההלבשה התחתונה

 

לסיום, תתלי את כל הבגדים שאת לא רוצה שהם יתקמטו בקיפול. כמו שמלות, חצאיות, ג’קטים, סוודרים, עליוניות וכו’. בגדים מסוג זה עדיף לתלות ולא לקפל, כי הקיפול גורם להם להתקמט בקלות, יתר על המידה. במידה ואין לך מקום לתליית הבגדים בארון את תמיד יכולה לקנות סטנד לתליית בגדים שאת יכולה למקם בחדר.

וכמובן אל תשכחי לסדר גם את כל ההלבשה התחתונה שלך. כמו תחתונים, חזיות, גרביים וכו’. כי אם כבר סדר בארון אז עד הסוף. ללבוש גרביים בצבעים שונים, כי את לא מוצאת את הזוג השני, זה אולי יכול להיות חמוד, אם זה הסטייל שלך. אבל בהחלט עדיף שתוכלי למצוא כל גרב שנוחה לך, כל חזיה שאת אוהבת, וכל תחתון שאת רוצה, בלי שתצטרכי לחפש אותם שעה וחצי.


Comentarios


About Page

Hi, thanks for stopping by!

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.

Let the posts
come to you.

Thanks for submitting!

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Pinterest
bottom of page