top of page

״קולי זועק מן האדמה״

בשנה האחרונה עלה לכותרות כל הנושא רציחת נשים על ידי בעליהן, מספר מקרי רצח מזעזעים של נשים שחוו אלימות מילולית ופיזית קשה מאוד מבני הזוג שלהן. בתאריך ה-24 לנובמבר האחרון חל יום האלימות נגד נשים. ביום זה עשרות אזרחים מוכרים לוקחים חלק מאוד משמעותי ברשתות עם הסיסמא ״כשנורה אדומה נדלקת, זה הזמן ללכת״, ביוזמתה של דוברת וייזר סגנית ראש העיר של רמת השרון.


רק בשנה האחרונה נרצחו למעלה מ-16 נשים על ידי בעליהן, בניהם: מאיה ווישניאק, מיכל סלה והקמפיין המטורף של אחיותיה, וסיפורה האמיץ ויחד עם זאת המזעזע של שירה איסקוב.


בימים אלו נערכים צילומים להפקת אופנה למגזין "Fashion Israel" בשם ״קולי זועק מן האדמה״ לזכר נשים שנרצחו על ידי הבעלים שלהם, על סט הצילום נמצא את הדר חיון (דוגמנית), מיכל אמדורסקי (רקדנית), נרקיס (זמרת), עדן סבן (דוגמנית) ועוד נוספות.


כחלק מהיותן משפיעניות רשת, ויכולתן לתת פלטפורמה ולעורר שינוי משמעותי ברשתות ובכלל, השינוי שאיתו יכול להביא כאשר מישהי בעלת עמדה עם יכולת להשפיע על מספר כלשהו של אנשים הוא משמעותי. בעקבות זה שעולה קמפיין כזה, ושהן עצמן מקדמות את הקמפיין הכל כך חשוב ועוצמתי כמו ״קולי זועק מן האדמה״, כולנו מאמינים ומקווים בתוכנו שיבוא השינוי וייפסקו כל מקרי האלימות והרצח כלפי נשים ובכלל!


(עדן סבן, מתוך פרויקט ״קולי זועק מן האדמה״ / צלם: אלכס פרגמנט)

コメント


About Page

Hi, thanks for stopping by!

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.

Let the posts
come to you.

Thanks for submitting!

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Pinterest
bottom of page